سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نرگس محمدی با قرار وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی به مرخصی آمد

کميته گزارشگران حقوق بشر- نرگس محمدی فعال حقوق بشر و عضو کانون مدافعان حقوق بشر، ساعتی پيش با سپردن قرار وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی به مرخصی آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نرگس محمدی سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر، در خرداد سال ۸۹ بازداشت و به مدت ۲۰ روز در بند ۲۰۹ زندان اوين به سر برد، وی به دنبال ابتلا به بيماری " فلج عضلانی" از زندان آزاد و در بيمارستان تحت مداوا قرار گرفت. اين فعال حقوق بشر سپس از سوی دادگاه انقلاب به تحمل ۱۱ سال حبس تعزيری محکوم شد. که اين حکم در دادگاه تجديدنظر به شش سال حبس کاهش يافت.

نرگس محمدی در ارديبهشت‌ماه و پس دريافت اولين احضاريه اجرای احکام، از سوی مأموران اطلاعات بازداشت و به زندان اوين انتقال يافت. در روندی غيرقانونی، وی به عوض انتقال به بند عمومی، به بند ۲۰۹ منتقل شد و پس از ۲۰ روز به زندان زنجان منتقل شد.

اين انتقال درحالی صورت گرفت که حکم وی فاقد" تبعيد" بود. نرگس محمدی در طول دوران زندانی بودن خود در زندان زنجان، بارها به سبب تشديد بيماری‌اش دچار آسيب‌های جسمی شد. وی بالاخره با موافقت مسئولان قضايی، امروز از زندان به مرخصی آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016