یکشنبه 15 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی ۸ نفر از صيادان ايرانی زندانی در قطر


۸ نفر از صيادان ايرانی از مناطق حاشيه خليج فارس که به علت ورود و صيد غيرمجاز در آبهای قطر بازداشت شده بودند آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله سهرابی سفير کشورمان در اين ارتباط اعلام کرد که با پی گيريها و استمرار ملاقات ها با مقامات امنيتی و قضايی کشور قطر ۸ نفر از صيادان ايرانی که از اهالی شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان به دليل ورود و صيد غيرمجاز در تاريخ ۲۵ ارديبهشت سالجاری در آبهای قطر دستگير و زندانی شده بودند پس از رسيدگی به پرونده حقوقی که در مراجع قضايی دنبال شد آزاد شده و به ميهن اسلامی بازگشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سفير کشورمان اضافه کرد که اين ۸ نفر روز چهارشنبه مورخ ۱۱ مرداد با يک فروند لنج ماهيگيری دوحه را به مقصد بندر لنگه ترک کردند.

وی تأکيد کرد که با مساعدت مقامات قضايی و امنيتی دولت قطر و تلاشهای بخش کنسولی سفارت از ابتدای سال جاری ۲۵ نفر از ايرانيان زندانی در قطر آزاد شده و به کشور و آغوش خانواده ها بازگشتند.

سفير ايران در پايان ضمن تشکر از مقامات استانی و انتظامی و امنيتی استانهای حاشيه جنوب خليج فارس درخواست کرد تا تدابير لازم جهت حفظ و مراقبت از جان و اموال ايرانيان عزيز و اتخاذ شرايط ويژه برای صيادان عزيز را به عمل آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016