دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تشکر خانواده مهدی کروبی از مردم، گروه ها و فعالان سياسی

سحام نيوز: خانواده مهدی کروبی با صدور پيامی، از ابراز همدردی شخصيت ها، مراجع عظام، گروه ها و تشکل های داخل و خارج از کشور؛ با آقای کروبی، تشکر کردند.

به گزارش سحام، مرحومه زينب کروبی، اواخر تيرماه دار فانی را وداع گفت. مراسم تدفين و ختم اين مادر شهيد در حالی برگزار گرديد که حکومت اجازه حضور مهدی کروبی بر مزار خواهرش را به وی نداد. مرحومه زينب کروبی، مادر بسيجی مفقودالاثر شهيد مصطفی شريفی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو خواهر آقای کروبی، که هر دو از مادران شهيد بودند، در ايام حبس غيرقانونی ايشان، فوت نمودند.
به گزارش سحام؛ متن پيام تشکر خانواده مهدی کروبی بدين شرح است:

در آستانه ماه مبارک رمضان عزادار از دست دادن دومين ام الشهيد خانواده کروبی، مرحومه زينب کروبی؛ شديم که با همدردی و محبت بسياری از دوستان داخل و خارج از کشور همراه شد.
لذا وظيفه خود می دانيم از طرف حجت السلام والمسلمين مهدی کروبی، که بيش از يک سال و نيم است که در حبس غير قانونی به سر می برد؛ از مردم و نيز همه بزرگواران بويژه آيات عظام صانعی، دستغيب و بيات زنجانی؛ بيت حضرت امام، بيت حضرت آيت الله العظمی منتظری، آقايان خاتمی(آخرين رئيس جمهور منتخب مردم)، عبدالله نوری، هادی خامنه ای، زندانيان سياسی و خانواده های ايشان و کليه فعالان سياسی داخل و خارج از کشور، گروه ها و تشکل های داخل و خارج کشور که با ارسال پيام تسليت موجب تسلی خاطر بازماندگان گرديدند، مراتب تشکر وسپاس از طرف ايشان و خانواده را اعلام می داريم.

خانواده مهدی کروبی
۱۶مرداد ماه ۹۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016