جمعه 3 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز دور جدید مذاکرات ایران و آژانس از امروز در وین

دور جدید مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از ساعت 10 صبح روز جمعه به وقت محلی در محل نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل در وین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چند روز پیش در بیانیه ای اعلام کرد که گفتگوهای مسئولان ایران و آژانس درباره "مسائل مهم باقی مانده" 24 آگوست در وین برگزار می‌شود.

ریاست گروه مذاکره کننده ایران را علی اصغر سلطانیه سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی برعهده خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هرمان ناکارتس معاون مدیرکل آژانس در امور پادمانها نیز مسئولیت تیم مذاکره کننده آژانس را بر عهده دارد. همچنین رافائل گروسی دستیار ویژه مدیرکل نیز، وی را در این جلسه همراهی می کند.

مذاکرات ایران و آژانس پیش از نشست فصلی شورای حکام برگزار می شود.

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 10 تا 14 سپتامبر در وین تشکیل جلسه می دهند و یوکیو آمانو مدیرکل آژانس گزارش خود درباره ایران را به اعضای شورای حکام ارائه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016