یکشنبه 5 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم پرونده شکايت مشايي صادر شد: حبس و پرداخت جزاي نقدي

نويسنده «شنود اشباح» به دليل نشر اکاذيب و توهين و افترا به اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور، به حبس و پرداخت جزاي نقدي محکوم شد.

به گزارش فارس، رضا گلپور نويسنده «شنود اشباح» صبح روز سه‌شنبه بيست و چهارم مرداد ماه، در شعبه 1057 دادسراي ويژه کارکنان دولت به رياست قاضي حيدري محاکمه شد.

وي که پيشتر با انتشار کتابي تحت عنوان «شنود اشباح» ‌به افشاگري عليه سران سازمان مجاهدين انقلاب پرداخته بود، طي سه سال اخير با انتشار نامه‌هايي سرگشاده مطالبي را درباره اسفنديار رحيم مشايي مطرح کرد که شکايت وکيل شخصي رئيس دفتر رئيس جمهور و معاونت حقوقي دولت را در پي داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادسراي کارکنان دولت با صدور رأي بدوي، گلپور را به دليل نشر اکاذيب و توهين و افترا به رئيس دفتر رئيس جمهور به 91 روز حبس و 250 هزار تومان جريمه نقدي محکوم کرد.

از سوي ديگر شنيده شده که وکيل مشايي و بخش حقوقي دولت نسبت به حکم صادره به دليل «عدم تناسب مجازات در نظر گرفته شده براي متهم با عناوين مجرمانه صورت گرفته»، اعتراض کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016