شنبه 11 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم شکايت اسفنديار رحيم مشائی از رضا گلپور و سايت عماريون صادر شده است

خبرگزاری مهر ـ حکم نويسنده کتاب "شنود اشباح" و سايت عماريون صادر اما ابلاغ نشد

وکيل اسفنديار رحيم مشائی گفت: حکم دادگاه درباره شکايت موکلم از رضا گلپور و سايت عماريون صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی اصغر حسينی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : آخرين جلسه دادگاه ۲۴ مرداد امسال برگزار شد و بر اساس قانون قاضی يک هفته بعد از آخرين جلسه دادگاه حکم پرونده را صادر می کند. حکم اين پرونده صادر شده اما تاکنون ابلاغ نشده است.

وی افزود : به احتمال زياد حکم دادگاه اين هفته ابلاغ می شود که پس از مشاهده حکم درباره اعتراض به آن تصميم گيری می کنيم. در اين رابطه يکی از خبرگزاری ها اعلام کرده بود قرار است ما به حکم اعتراض کنيم اين درحالی است که هنوز حکمی به ما اعلام نشده است.

بر اساس محتويات پرونده ، چندی قبل وکيل اسفنديار مشايی شکايتی را عليه رضا گلپور و سايت عماريون در شعبه ۱۲دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد. در اين شکايت ادعا شده بود رضا گلپور با انتشار مطلبی در اين سايت مطالبی خلاف واقع را عليه رئيس دفتر رئيس جمهور مطرح کرده است.

در ادامه پرونده با صدور کيفرخواست عليه رضا گلپور و مدير سايت عماريون به شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضائی کارکنان دولت فرستاده شد. قاضی حيدری رئيس دادگاه نيز روز سه شنبه ۲۴ مرداد را جهت رسيدگی به پرونده تعيين کرد.

صبح ۲۴ مرداد جلسه دادگاه با حضور رضا گلپور برگزار شد و او پس از قرائت کيفرخواست و به دفاع از خود پرداخت.

مدير سايت عماريون هم به دليل سفر خارج از کشور در دادگاه حاضر نشده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016