سه شنبه 21 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری از وضعيت دو فعال اجتماعی با وجود گذشت بيش از دو ماه از تاريخ بازداشت

خبرگزاری هرانا - از وضعيت مخصوص بخارايی و محمود ذاکر که در اواسط تيرماه سال جاری توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند اطلاع دقيقی در دست نيست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، با وجود گذشت بيش از دو ماه، از وضعيت مخصوص بخارايی و محمود ذاکر دو فعال اجتماعی که در اواسط تيرماه سال جاری توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند اطلاع دقيقی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مخصوص بخارايی فارق التحصيل رشته مشاوره و راهنمايی از دانشکده علوم تربيتی و روان‌شناسی به همراه محمود ذاکر در اواسط تيرماه سال جاری به دليل کمک به خانواده زندانيان سياسی و اعدام شدگان بازداشت شدند.

يکی از نزديکان مخصوص بخارايی به گزارشگر هرانا گفت: "مخصوص بخارايی و محمود ذاکر در بند ۲۰۹ زندان اوين و در سلول انفرادی نگهداری می‌شوند و تحت فشارهای فراوانی برای اخذ اعتراف از سوی بازجويان قرار دارند و ما تا کنون موفق به ملاقات با ايشان نشده‌ايم."

گفتنی است، مادر محمود ذاکر از زندانيان سياسی دهه شصت بود که به اعدام محکوم گرديد و حکم وی به اجرا در آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016