پنجشنبه 23 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برکناری سرپرست دانشگاه رامين خوزستان به دليل "اهانت به اقوام ايرانی"

خبرگزاری فارس: با حکم وزير علوم، سرپرست جديد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبيعی رامين خوزستان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوری با صدور حکمی عبد الامير معزی را به عنوان سرپرست جديد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبيعی رامين خوزستان منصوب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخشی از حکم انتصاب سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبيعی رامين آمده است: اميد است با اتکا به عنايات الهی و جلب مشارکت مسئولان استان و بهره گيری از تجارب اعضای هيئت علمی و همکاران متعهد در تحقق اهداف تبيينی در برنامه تقديمی به مجلس شورای اسلامی موفق و مويد باشيد.

گفتنی است دکتر عبد الامير معزی عضو هيئت علمی دانشگاه شهيد چمران اهواز بوده و پيش از اين معاونت اداری و مالی اين دانشگاه را عهده دار بوده است.

به گزارش فارس، عبدالعظيم آجيلی، سرپرست سابق دانشگاه کشاورزی و منابع طبيعی رامين خوزستان پس از اعتراض تعدادی از نمايندگان مجلس به دليل جلوگيری از ورود داوطلبان استان‌های اطراف به اين دانشگاه توسط وزير علوم برکنار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016