پنجشنبه 30 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: در سوريه حضور نظامی نداريم

سردار وحيدی گفت: اگر مخالفان کشور سوريه عاقلانه فکر کنند، هرگز به اين کشور حمله نظامی نخواهند کرد، چرا که حمله نظامی به اين کشور به آتش کشيدن منطقه منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و حماسه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار احمد وحيدی ـ وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح ـ که شب گذشته (چهارشنبه، ۲۹ شهريورماه) در حاشيه دومين يادواره شهدای مسجد منشور سخن می‌گفت، با بيان اين مطلب که به مناسبت سی و دومين سالگرد هفته دفاع مقدس از چند دستاورد نظامی رونمايی خواهد شد، توضيح داد: هر يک از اين دستاوردها در حوزه‌های مختلف نظامی طراحی و ساخته شده است که می‌توان طراحی و ساخت خودروهای زرهی، نفربرها و ادوات دريايی‌ را از مهم‌ترين آن‌ها دانست. همچنين از سامانه موشکی S۳۰۰ نيز خبر جديدی مطرح نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره حضور مقام معظم رهبری در مراسم تحليف دانشجويان افسری ارتش و بازديد ايشان از نيروی دريايی ارتش نيز گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در اين مکان‌ها نشان از عنايت و توجه ايشان به مسائل نظامی است. بايد بگويم که به حمدالله دستاوردهای ارزشمندی در حوزه‌های نظامی صورت گرفته است.

سردار وحيدی با بيان اين مطلب که حضور نظامی در کشور سوريه نداريم، تصريح کرد: همان‌گونه که وابستگان نظامی ديگر کشورها در کشور ما حضور دارند، وابستگان نظامی کشور ما نيز در سوريه،‌ لبنان و ديگر کشورها حضور دارند.

او افزود: همچنين بعيد می‌دانم که مخالفان کشور سوريه بخواهند به اين کشور حمله نظامی کنند؛ چرا که حمله نظامی به کشور سوريه به آتش کشيدن منطقه منجر خواهد شد؛ بنابراين اگر عاقلانه فکر کنند، به آن‌جا حمله نخواهند کرد.

وی درباره اقتصاد مقاومتی نيز گفت: اقتصاد مقاومتی ابعاد متنوعی دارد؛ چرا که اين الگوی اقتصادی به توليد ثرورت مبنی بر دانش‌، شرکت‌های دانش‌بنيان‌ و درون‌زايی اقتصاد توجه دارد؛ بنابراين بايد برای تبيين محقق شدن آن بکوشيم.

سردار وحيدی درباره نقش وزارت دفاع در هشت سال دفاع مقدس نيز بيان کرد: شهيدان چمران،‌ نامجو و فکوری هر يک از شهدای بنام وزارت دفاع و پشتيبانی هستند، البته در سال‌های جنگ وزارت دفاع در قالب وزارت سپاه و دفاع بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016