جمعه 31 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسیقی محلی در قلب فستیوال هنری لندن - 21 اکتبر (30 مهر ماه)

www.festivalofarts.co.uk

گوشه گوشه سرزمین ایران دارای ملودی ها و موسیقی خاص خود می باشد که هر یک گویای شادی ها و غم هایی است که در زندگی روزمره بر آنها گذشته و به زبان موسیقی بومی به بهترین شیوه به شعر در آمده است. کنار هم قرار گیری این شعرها خود زیبایی خاصی به این بخش از فرهنگ موسیقی ایران بخشیده است.

در این بین گروهی پر شور و جوان، رنگ و شکلی تازه به موسیقی بومی بخشیده و نام رستاک را برای خود برگزیدند. اعضای جوان و توانمندی که با بهره گیری از عناصر دیداری و شنیداری موسیقی ایران، قدم برداشته و حیاتی نو به موسیقی بومی ایران زمین بخشیدند.

فستیوال هنر لندن که همواره برگزار کننده برنامه های هنری، فرهنگی با هدف معرفی و شناساندن موسیقی و هنر ایران زمین میان مردمان این دیار می باشد؛ این بار با بهره از گروه رستاک، هدیه ای ارزشمند را برای هموطنان خارج از کشور تدارک دیده تا آنان از ترانه های بومی و محلی در اجرایی تازه، برای هموطنان اجرا کنند و ملودی ها و ترانه های سرزمین مان را که در خاطره هایمان با آنها خو گرفته ایم را یکبار دیگر برای دوستداران موسیقی ایران زمین، زنده سازند.

فستیوال هنر، برای اجرایی به یادماندنی از رستاک؛ یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین سالن های این کشور، به نام باربیکن هال را در نظر گرفته است و این نخستین حضور گروه رستاک در این کشور می باشد که قطعا از استقبال چشمگیر علاقمندان و دوستداران موسیقی، برخوردار خواهد گشت. این برنامه در تاریخ 21 اکتبر(30 مهر ماه) سال جاری در باربیکن هال لندن، برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016