دوشنبه 10 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر در گفت‌وگوی تلفنی با احمدی‌نژاد: اتهام توهين به رهبری بيشتر از زندان مرا عذاب می‌دهد

ايرنا ـ تهران – معاون رييس جمهوری در امور قانون اساسی از دفاع قاطعانه ˈ محمود احمدی نژادˈ رييس جمهوری در جلسه روز يکشنبه هيات دولت از ˈعلی اکبر جوانفکرˈ خبر داد و گفت : رييس جمهوری پيگير موضوع بازداشت مديرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام والمسلمين ˈمحمدرضا ميرتاج الدينیˈ در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا، افزود : رييس جمهوری در جلسه هيات دولت گفت که با جوانفکر مشاور مطبوعاتی خود تلفنی صحبت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانفکر در اين گفت و گوی تلفنی تاکيد کرده است که اتهام توهين به رهبری، او را بيشتر از زندان عذاب می دهد.

اين عضو کابينه دولت دهم با تشريح سوابق ارزنده جوانفکر در تبعيت از رهبر معظم انقلاب و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد : همگان از اتهام توهين به رهبری برای آقای جوانفکر تعجب می کنند چرا که ايشان معتقد به ولايت فقيه و شيفته مقام معظم رهبری هستند.

معاون رييس جمهوری با بيان اين که هيچکس به خودش اجازه توهين به رهبر معظم انقلاب را نمی دهد، گفت: ممکن است تحليلی متفاوت و يا حتی درست هم نباشد ولی اين که گفته شود توهين به رهبری است، درست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016