دوشنبه 10 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی اژه ای: به هاشمی گفتم مهدی نیاید بهتر است

مهر ـ سخنگوی قوه قضائيه در مورد اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اينکه خود دادستان به ايشان گفته مهدی هاشمی نيايد بهتر است توضيح داد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام غلامحسين محسنی اژه ای در سی و ششمين نشست خبری خود که عصر دوشنبه در محل دفتر سخنگو برگزار شد در مورد شکايت سعيد مرتضوی از گروهی از نمايندگان مجلس و رسانه ها توضيحی نداد ولی گفت: پرونده مرتضوی در حال پيگيری است و پرونده به دادگاه می رود ولی نمی دانم چه زمانی ولی به زودی می رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد پرونده مفسدان و متخلفان نفتی گفت: سوال شما به دادستانی وارد شده و در حال بررسی هستيم تا ببينيم آيا شکايتی در خصوص ممنوع المعامله شدن بزرگترين پيمانکار نفتی به قوه شده يا نه که به زودی پاسخ می دهم.

قدرت خريد مردم کم شده است

محسنی اژه ای در پاسخ به سوالاتی در خصوص افزايش ارز و بازار خريد و فروش ارز گفت: دولت و مجلس به دنبال اين قضيه هستند و راه حلهايی را در دستور کار خود قرار داده اند. اميدواريم توفيقات آن زودتر حاصل شود. قدرت خريد اقشار جامعه کم شده و اين را قبول دارم و اميدوارم اين مشکلات حل شود و مسئولان بيايند و مشکلات را به مردم بگويند تا بار روانی کم شود. به سيستمهای اطلاعاتی هم گفته شده تا اگر افرادی در حال اخلال هستند به سرعت شناسايی و دستگير شوند. پرونده هايی هم تا الان به دستگاه قضا ارائه شده در حل اين افزايش بازار نيست.

به هاشمی گفتم مهدی نيايد بهتر است

دادستان کل کشور در مورد اظهارت هاشمی رفسنجانی به نقل از وکيل هاشمی مبنی بر اصرار رئيس قوه قوه قضائيه و دادستان کل برای نيامدن مهدی هاشمی گفت: ما نمی توانيم افراد مجرم را از بيرون ممنوع الورود کنيم. البته چندين بار از سوی پدر ايشان اعلام شد که مهدی هاشمی بر می گردد. پدر مهدی هاشمی چندين بار از من سوال کردند و من گفتم بهتر است بيايد تا پرونده رسيدگی شود و استخوان لای زخم نماند. دو نفر ديگر از اعضای خانواده ايشان هم با من ملاقات داشتند و من گفتم بهتر است به تمامی شايعات پايان دهيم. يک بار هم به پدر ايشان گفتم از نظر حقوقی بيايد خوب است و بار دوم که از من در زمان ديگری سوال شد باز هم گفتم از نظر حقوقی بيايد بهتر است ولی از نظر شخصی می گويم الان اگر نيايد بهتر است و بار سوم گفتم بيايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016