یکشنبه 16 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفیر ایران در عراق: بازرسی از هواپیماهای ایرانی تکرار نشود

سفیرایران در عراق گفت: زمان سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق پس از سفر یک هفته ای نخست وزیر عراق معلوم خواهد شد.

حسن دانایی فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق که پیش از این اعلام شده بود که در مهر ماه صورت خواهد گرفت، گفت: زمان مشخص سفر هنوز اعلام نشده است اما به زودی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: نخست وزیر عراق سفری یک هفته ای را از فردا شروع خواهد کرد که پس از پایان این سفر زمان سفر رئیس جمهور کشورمان معلوم خواهد شد.

دانایی فر تأکید کرد: هنوز ترکیب هیأت همراه رئیس جمهور در سفر به عراق معلوم نشده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق درباره بازرسی هواپیمای ایرانی در این کشور با تأکید بر اینکه به غیر از یک مورد بازرسی موارد دیگری تا کنون مشاهده نشده است، اظهار داشت: به هر حال این کار را مانند گذشته محکوم می کنیم و معتقدیم خلاف توافق نامه های بین المللی سازمان های هواپیمایی دو کشور است.

وی تصریح کرد: مراتب نگرانی و اعتراض خود را به وزارت خارجه عراق اعلام کرده و امیدواریم دیگر تکرار نشود. این امر با روابط بسیار عالی بین دو کشور نیز در مغایرت قرار دارد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانایی فر همچنین به سفر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراق خبر داد و گفت: این سفر روز سه شنبه به دعوت نیروی دریایی عراق صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این سفر زمینه های همکاری مشترک دریایی که دو کشور با یکدیگر دارند و همچنین هماهنگی ها در زمینه مسائل آموزشی مورد بررسی وتبادل نظرقرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016