سه شنبه 18 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت دولت با متوقف شدن فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها

فروزنده:در شرايط خاصی قرار داريم
- دولت در تلاش برای متقاعد کردن نمايندگان مجلس است

ايسنا ـ معاون پارلمانی رئيس جمهور با بيان اين‌که دولت با طرح نمايندگان مجلس در ارتباط با متوقف شدن فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها در سال جاری مخالف است، گفت: دولت در تلاش است که با رايزنی و گفت‌وگو نمايندگان مجلس را متقاعد کند که می‌توان فاز دوم قانون هدفمند کردن را با يک رويکرد اصلاحی و با در نظر گرفتن شرايط جامعه و مردم اجرا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لطف الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌که طرح ارائه شده از سوی نمايندگان مجلس فوريت آن به امضائ رسيده است، افزود: همه باور دارند که اجرای قانون هدفمندکردن يارانه‌ها، منافع آن بر مضرات آن برتری دارد و باعث شده که تا حدودی به عدالت نزديک شويم و صرفه‌جويی خوبی نيز صورت گرفته و نبايد راه اجرای يک طرح موفق را بست.

وی با بيان اين‌که درست است ما در شرايط خاصی قرار داريم، افزود:دولت معتقد است که می‌توان با يک راهکار منطقی و انجام اصلاحاتی با توجه به شرايط اجرای اين قانون را ادامه داد و تلاش خود را در اين زمينه جهت گفت و گو با نمايندگان مجلس و متقاعد کردن آنها انجام خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016