شنبه 22 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خودداری دادستانی تهران از صدور حکم مرخصی درمانی حسین رونقی ملکی

کلمه ـ دادستانی تهران با وجود طی شدن مراحل اداری و موافقت اطلاعات سپاه با مرخصی استعلاجی حسین رونقی ملکی از صدور حکم مرخصی وی خودداری می کند.

به گزارش خبرنگار کلمه، حسين رونقی ملکی فعال حقوق بشر و زندانی سياسی که در مرخصی درمانی به سرمی برد، در اول شهريور ماه سال جاری در کمپ سرند به هنگام کمک به زلزله زدگان آذربايجان توسط اداره اطلاعات تبريز بازداشت شد. وی به هنگام بازداشت به همراه ديگر امدادگران بشدت توسط ماموران لباس شخصی ونيروهای امنيتی مورد ضرب وشتم قرارگرفت که اين امر موجب آسيب ديدگی کليه وی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار بازداشت اين وبلاگ نويس دربند هفته ی گذشته توسط قاضی حملبر در شعبه يک دادگاه انقلاب تبريز به فرار وثيقه ۵۰ ميليون تومانی تبديل و با سپردن اين وثيقه توسط خانواده اش حکم آزادی وی صادر و به دادستانی تهران ابلاغ شد.

اتهامات وارده به اين زندانی سياسی مشارکت در اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم عليه امنيت کشور، تهديد عليه بهداشت عمومی از طريق پخش مواد غدايی فاسد و تمرد از مامورين عنوان شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016