شنبه 22 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باران سيل آسا در مازندران، کشته شدن هفت نفر در بهشهر


ساری - خبرگزاری مهر: بارش شديد ديشب و بامداد شنبه در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارات مالی و جانی در اقصی نقاط استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش شديد باران از شب گذشته تاکنون در نقاط مختلف استان، سبب بروز خسارات مالی و جانی برای ساکنان مناطق شرقی و مرکزی استان شده است.

شدت اين بارشها که از صبح امروز مناطق مرکزی و غربی مازندران را نيز فراگرفته بود سبب آبگرفتگی معابر شهری و روستايی و اختلال در آمد و شد دانش آموزان برای اعزام به مدارس شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بارش شديد باران و تبديل آن به سيل در شرق مازندران سبب بروز خسارات مالی و فوت چند تن از شهروندان بهشهری شده است.

مديرکل مديريت بحران استانداری مازندران با تاييد خبر فوق به مهر گفت: مسدود شدن مسير آب در زير پل بزيل در محله قنبر آباد بهشهر سبب افزايش سطح آب شده و سيلاب مناطق اين پل را فرا گرفته است.

هادی خنجری با اشاره به اينکه سيل درختان تنومند و قطوری را از بالادست رودخانه به دهانه پل کشانده سبب مسدود شدن مسير آب شده است،: افزود: بسياری از خانه های مسکونی و تاسيسات زيادی از قنبرآباد بهشهر زيرآب رفته است.

وی با بيان اينکه سيل نيمه شب گذشته از شرق مازندران آغاز شده است، اظهار داشت: در صورتی که دهانه های پل آزاد نشود خسارات جبران ناپذيری برای منطقه بدنبال خواهد داشت.

خنجری گفت: اين سيل در ساعات اوليه صبح امروز رخ داد و منازلی که در حاشيه رودخانه های برزو و مهديه و در خيابان های شهيد مدنی و قائم، قرار داشتند متحمل خسارت فراوان شدند.

مدير کل بحران استانداری ماندران گفت: بر اساس آخرين آمار تاکنون هفت تن از شهروندان بهشهری بر اثر جاری شدن سيل در محله قنبر آباد جان خود را از دست دادند.

مناطق سيل زده امروز بهشهر همچنين شاهد تخريب مدارس و تعطيلی کلاس های درس بود. بر اثر طوفانی بودن هوا و همچنين آسيب ديدن دکل های برق ، نوسات شديد موجب قطعی گاه و بيگاه برق در بهشهر شده است.

بارش بارش در ساعات اوليه صبح بيشتر شده است که اين مورد موجب تاخير در امدادرسانی به مردم سيل زده خواهد شد. نيروهای امدادی از ساعات اوليه وقوع سيل در اين مناطق حضور دارند اما به دليلی گستردگی سيل ، موفق به سامان دهی خدمات رسانی نشدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016