سه شنبه 9 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماموران امنيتی از برگزاری مراسم سالگرد مادر آرش صادقی جلوگيری کردند

خبرگزاری هرانا - مراسم بزرگداشت مادر آرش صادقی، فعال دانشجويی محروم از تحصيل و زندانی سياسی محبوس در زندان اوين، با تهديد خانواده وی لغو شد.

بنا به گزارش تارنمای ندای سبز آزادی، بنا بود به مناسبت دومين سالگرد درگذشت مادر آرش صادقی روز يکشنبه مراسم يادبود و ختمی برگزار شود که با تهديد خانواده پدربزرگ آرش صادقی، توسط نيروهای امنيتی اين مراسم لغو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر آرش صادقی در اثر حمله شبانه نيروهای امنيتی که برای بازداشت آرش صادقی مراجعه کرده بودند دچار حمله قلبی شده و فوت کرده بود.

نيروهای امنيتی اعلام کردند که با هرگونه تجمع و مراسمی برخورد شديد و قاطعی خواهند کرد. به همين دليل خانواده و پدربزرگ آرش اعلام کردند که هيچگونه مراسم يادبودی برگزار نخواهد شد.

آرش صادقی، از فعالين دانشجويی دانشگاه علامه طباطبايی با گذراندن حکم ۱۸ ماه حبس در اواخر آذر سال گذشته آزاد شد ولی آزادی او بيش از سه هفته به طول نينجاميد و در ۲۵ دی ۹۰ مجدد بازداشت شد و از آن تاريخ تا به امروز در بند ۲۰۹ زندان اوين است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016