چهارشنبه 10 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار رهبر جمهوری اسلامی به سران قوا: تحريک احساسات مردم در جهت اختلاف خيانت است

خبرگزاری مهر ـ رهبر معظم انقلاب تاکيد کردند: از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف بکار بگيرد قطعا به کشور خيانت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز هزاران نفر از دانشجويان و دانش آموزان در آستانه ی سيزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در حسينيه ی امام خمينی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی ديدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق اعلام سامانه پيامکی پايگاه اينترنتی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ، ايشان دراين ديدار تاکيد کردند: امروز، اختلافات بين مسئولين نبايد به اختلاف در عمل و گريبانگيری و مچ گيری منتهی شود.

حضرت آيت الله خامنه ای تاکيد کردند: من به مسئولين و روسای قوا هشدار می دهم، کار خودشان را بکنند، نامه نگاريها مهم نيست اما مراقب باشند مسائل جزيی را مايه جنجال و خوراک تبليغاتی رسانه های بيگانه نکنند.

ايشان همچنين در بخش ديگری از سخنانشان افزودند: از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف بکار بگيرد قطعا به کشور خيانت کرده است.

رهبر انقلاب در اين ديدار تصريح کردند: اگر امروز دولتهای منطقه ما و دولتهای ديگر جرات کنند و روزی را به عنوان روز برائت از امريکا معرفی کنند، بزرگترين راهپيمايی تاريخ به راه خواهد افتاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016