شنبه 13 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران کشورهای صنعتی را به قطع صادرات نفتش تهدید کرد

وزیر نفت ایران به طور تلویحی تهدید کرده در صورت افزایش فشار بر صنعت نفت ایران، این کشور ممکن است صادرات نفتش را متوقف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزیر نفت ایران گفت: تلاش نظام سلطه برای افزایش فشار بر صنعت نفت و محدود کردن صادرات نفت ایران ممکن است باعث تجدید نظر ایران در قبال تامین نفت مصرف‌کنندگان جهانی شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رستم قاسمی تاکید کرد: فقدان نفت ایران در بازارهای جهانی می‌تواند قیمت انرژی را در تمام جهان تحت تاثیر قرارداده و زمینه‌ساز ایجاد یک بحران فراگیر در اقتصادهای صنعتی غرب شود.

وی افزود: تاثیرات منفی چنین موضوعی گریبانگیر مردم کشورهای صنعتی می‌شود که ما اصلا خواستار چنین اتفاقی نیستیم و همان دولت‌های سلطه جو باید پاسخ‌گوی آثار و تبعات جهش نرخ انرژی باشند.

وزیر نفت ایران افزود: همواره تلاش کرده‌ایم تا با رایزنی و گفت‌وگو شرایطی را به وجود آوریم که صنعت نفت ایران کمترین تلاطم را داشته باشد اما در صورت فشار و محدودیت های بیشتر ممکن است در سیاست‌های خود مبنی بر تامین نفت مورد نیاز بخشی از جهان صنعتی تجدید نظر کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016