سه شنبه 16 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمریکا برای رقابت تنگاتنگ نهایی آماده می‌شود

بی بی سی ـ باراک اوباما و میت رامنی، دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آخرین روز پیش از انتخابات را به دیدار از ایالت هایی گذراندند که آرای دو طرف در آن بسیار نزدیک است و نتیجه انتخابات می تواند به هر یک از دو طرف متمایل شود.

آقای رامنی، نامزد حزب جمهوریخواه ابتدا به ایالت فلوریدا رفت که بر اساس نظرسنجی ها در آن اندکی جلوتر از آقای اوباما است و سپس به ایالت های ویرجینیا، نیوهمپشایر و اوهایو سفر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای اوباما، نامزد حزب دمکرات هم از ایالت های ویسکانسین، آیوا و اوهایو دیدار کرد.

نتیجه نهایی انتخابات عملا به نتایج رأی گیری در معدود ایالت هایی بستگی دارد که آرای دو طرف در آن بسیار به هم نزدیک است.

ایالت اوهایو در این میان نقش حیاتی پیدا کرده است.

نظرسنجی ها نشان می دهد که دو نامزد اصلی انتخابات در سطح ملی تقریبا شانه به شانه هم پیش می روند، اما آقای اوباما در ۹ ایالت تعیین کننده اندکی جلوتر از حریف است.

رقابت به ویژه در ایالت اوهایو بسیار نزدیک است.

هیچ جمهوریخواهی تا کنون بدون پیروز شدن در اوهایو نتوانسته رئیس جمهور آمریکا شود.

شبکه سی ان ان از قول یکی از مشاوران تبلیغاتی آقای رامنی گزارش کرده است که نامزد جمهوریخواهان قصد دارد در روز انتخابات هم به تلاش های تبلیغاتی خود ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، آقای رامنی روز سه شنبه و هنگامی که رأی گیری در جریان است در دو ایالت اوهایو و پنسیلوانیا به تبلیغ ادامه خواهد داد.

مشاوران آقای رامنی گفته اند که با این کار قصد دارند انرژی هواداران خود را حفظ کنند و از آخرین فرصت ها برای تشویق رأی دهندگان به رأی دادن به آقای رامنی استفاده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016