پنجشنبه 18 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستار بهشتی، وبلاگ نويس در گورستان رباط کريم دفن شد

خبرگزاری هرانا – ستار بهشتی، وبلاگ نويس بازداشتی روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه در گورستان رباط کريم دفن شد.

يکی از مسئولين روابط عمومی بهشت زهرا تهران در گفتگو با هرانا اعلام داشت فردی به نام ستار بهشتی فرزند سردار در گورستان رباط کريم دفن شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش ثبت شده در روابط عمومی بهشت زهرا تهران نامبرده در ۱۳ آبان ماه، چهار روز پس از بازداشت فوت کرده است.

با وجود پيگيری ها گزارشگر هرانا علت مرگ وی در پرونده موجود نيست و بر اساس اظهارات روابط عمومی بهشت زهرا گزارش علت مرگ وی در انتظار گزارش پزشکی قانونی است.

ستار بهشتی، وبلاگ نويس و فعال در شبکه های اجتماعی بود که در نهم آبان ماه با مراجعه نيروهای امنيتی وابسته به پليس فتا بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه با مراجعه داماد خانواده بهشتی به پليس امنيت واقع در خيابان شريعتی خبر فوت وی در بازداشتگاه به خانواده وی اعلام شد.

امروز خانواده وی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کردند که تنها يک نفر از اعضای خانواده می توانند در مراسم دفن وی شرکت کنند.

ستار بهشتی از شهروندان معترض بود که در تجمع ۲۵ بهمن ۹۰ نيز حضور فعال داشته است، وی پيشتر يک گزارش ويديويی را به اين خبرگزاری ارسال کرده بود که در زير می توانيد آنرا مشاهده کنيد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016