شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه برگزاری دور جديد مذاکرات با آژانس در تهران را تأييد کرد

مهر ـ نماينده دائم جمهوری اسلامی ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی خبر دور برگزاری جديد مذاکرات ايران و آژانس در تاريخ ۱۳ دسامبر (۲۳ آذر) در تهران را تأييد کرد.

علی اصغر سلطانيه، سفير و نماينده دائم جمهوری اسلامی ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار مهر خبر دور برگزاری جديد مذاکرات ايران و آژانس در تاريخ ۱۳ دسامبر (۲۳ آذر) در تهران را تأييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش پيش از اين آژانس بين‌المللی انرژی اتمی با صدور بيانيه‌ای روز ۲۳ آذر را تاريخ بعدی برای مذاکرات با ايران در تهران اعلام کرده بود.

سخنگوی آژانس بين المللی انرژی اتمی نيز تأکيد کرده بود که ايران و آژانس توافق کردند که در تاريخ ۱۳ دسامبر در تهران دور بعدی مذاکرات را برگزار کنند که نماينده ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی نيز اين امر را تأييد کرد.

دور قبلی مذاکرات ايران و آژانس در وين برگزار شد که پس از آن نيز آمانو، مدير کل آژانس بين المللی انرژی اتمی به تهران سفر کرده و با مقامات ايرانی ديدار کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016