یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت دو شهروند بهایی ساکن کرج و محروميت از تحصيل طنین ترابی دانشجوی بهایی از تحصیل

خبرگزاری هرانا - کامران قیصر و افشین سیداحمد شهروندان بهایی ساکن کرج توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ماموران امنیتی روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه با حضور در محل کار یک شهروند بهایی ساکن کرج به نام کامران قیصر نامبرده را بازداشت و به محل نامعلومی انتقال دادند.

سپس ماموران در روز چهار شنبه ۱۷ آبان ماه همراه با فرد بازداشت شده به منزل وی مراجعه کرده و پس از تفتیش کامل و ضبط کتب و عکسهای مذهبی همراه با کامران قیصر محل را ترک نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین صبح روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۱ ماموران امنیتی به محل کار یک شهروند بهایی ساکن کرج به نام افشین سید احمد مراجعه کرده و پس از تفتیش محل کار، نامبرده را نیز بازداشت و به نقطه نامعلومی انتقال می‌دهند قابل ذکر است محل کار فرد مذکور در تهران واقع است.

***

طنین ترابی دانشجوی بهایی از تحصیل محروم شد

خبرگزاری هرانا - طنین ترابی دانشجوی بهایی ترم ۳ و ورودی سال ۹۰ در رشته مترجمی زبان انگلیسی از ادامه تحصیل محروم شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طنین ترابی دانشجوی ترم ۳ و ورودی سال ۹۰ رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه سراسری بین المللی خمینی قزوین، بدلیل اعتقاد به دیانت بهایی از ادامه تحصیل محروم شد.

این دانشجوی بهایی روز یک‌شنبه ۷ آبان به حراست دانشگاه احضار شد و در طی جلسه مامورین امنیتی از وی خواستند تعهد بدهد مادامی که در دانشگاه می‌باشد به پیام‌های بیت العدل توجه نکند و با ایشان و رابطین آن‌ها ارتباطی نداشته باشد و قوانین و عقاید نظام و دانشگاه را مقدم بر فرامین بیت العدل بداند.

از آنرو که وی حاضر به امضاء تعهد فوق نگردید وی را از دانشگاه اخراج کرده و هیچ گونه مدرکی نیز دال بر اخراج به وی داده نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016