پنجشنبه 27 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت گسترده شهروندان بهايی در استان گلستان

خبرگزاری هرانا – ماموران وزارت اطلاعات صبح روز گذشته ۲۶ مهرماه در شهرهای گرگان و می‌نودشت با مراجعه به منزل بهائيان اين شهر تاکنون هفده تن از ايشان را بازداشت کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، در اين بازداشتهای گسترده ماموران امنيتی در مراجعه به منزل اين شهروندان هيچ حکمی دال بر اجازه دادستانی برای بازداشت و يا تفتيش منزل همراه ايشان نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ماموران تحت عنوان مامور پست يا همسايه بدون دردست داشتن مجوز قضايی يا دادستانی وارد منازل شهروندان بهايی شده و پس از تفتيش کامل و ضبط کامپيو‌تر، لپ تاب و کتب مذهبی تعدادی از شهروندان بهايی را هم بازداشت و به نقطه نامعلومی انتقال دادند اسامی بازداشت شدگان که تاکنون مشخص شده به قرار ذيل است: فرهاد فهندژ، شيدا قدوسی، پونه ثنايی، هوشمند دهقان، کمال کاشانی، فرح دهقان، فره‌مند ثنايی، فرح ثنايی (همسر فره‌مند)، پريوش فناييان، نويد معلمی، کامليا بيدليان (همسر نويد معلم)، نازی تحقيقی (خلخی)، بهنام حسنی، سودابه مهدی‌نژاد (مودت)، شهرام جذبانی، شهره صميمی (همسر شهرام جذبانی)، حنا عقيقيان

قابل ذکر است ماموران اداره اطلاعات به منازل هفت شهروند بهايی ديگر هم مراجعه کرده و ضمن تفتيش و ضبط کامپيو‌تر و کتب مذهبی، از اين شهروندان بهايی تعهد گرفته‌اند که هر وقت به اداره اطلاعات احضار شدند، خود را معرفی نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016