یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار مديران اتحاديه سراسری کانون های وکلا به دادسرا

مديران اتحاديه سراسری کانونهای وکلا در پی شکايت معترضان به دادسرا احضار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ شهريور ماه سال جاری شکايتی از سوی برخی از معتراضان به عملکرد اتحاديه سراسری کانونهای وکلا به دادسرای ناحيه ۶ خارک وصول شد. در اين شکايت شاکی اعلام کرده بود که اين اتحاديه تحصيل مال نامشروع داشته و فعاليت غيرقانونی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازپرس پرونده پس از ماهها تحقيقات و اخذ مستندات قانونی از وزارت کشور، سازمان مالياتی و برخی سازمانها به اين نتيجه رسيد که ادعای شاکی صحيح است و به استناد آن حکم پلمپ و انجام تحقيق و بازرسی از اتحاديه صادر کرد.

به گزارش مهر، همچنن با دستور بازپرس پرونده مديران اتحاديه سراسری کانونهای وکلا (اسکودا) برای توضيحات به دادسرا احضار شده‌اند.

شاکی پرونده در گفتگو با خبرنگار مهر می گويد: مديران و مسئولان اسکودا متهم به تحصيل مال نامشروع، نداشتن مجوز قانون برای فعاليت يک اتحاديه صنفی و انعقاد قراردادهای غيرقانونی با بخشهای دولتی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016