دوشنبه 29 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت فرمانده نيروی انتظامی برای بازديد مجلسی‌ها از بازداشتگاه رباط‌ کريم

فرمانده ناجا در پی درخواست مجلس برای بازديد از بازداشتگاه رباط‌کريم (محل فوت مشکوک ستاربهشتی) گفت: با نامه بروجردی برای بازديد از بازداشتگاه رباط کريم موافقت کردم.

به گزارش سرويس «انتظامی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار اسماعيل احمدی‌مقدم درباره همکاری ناجا با کميته امنيت کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس برای پيگيری نحوه مرگ ستار بهشتی (وبلاگ‌نويس)، گفت: نمايندگان نيروی انتظامی توضيحات لازم را به کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس دادند و نتيجه گزارش نيز در صحن مجلس قرائت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروی انتظامی افزود: همچنين افرادی از سوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس برای تحقيق درباره مرگ ستار بهشتی، منصوب شدند.

با نامه بروجردی برای بازديد از بازداشتگاه رباط کريم موافقت کردم

وی تصريح‌کرد: امروز علا‌الدين بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس نامه‌ای برای من نوشت که مهدی دواتگری را در آن به عنوان نماينده اين کميسيون برای بازديد از بازداشتگاه رباط کريم، اعلام کرد که من دستور همکاری با مجلس را صادر کردم.

همچنين احمدی‌مقدم درباره برخورد با عاملان اين مساله، گفت: هنوز در مرحله تحقيقات قرار داريم و اول بايد اصل مساله روشن شود.

وی درباره دلايل حضور در کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات، گفت: با نزديکی به دوره بودجه‌ريزی، گزارشی درباره آخرين عملکرد‌های ناجا در سال‌جاری ارائه داديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016