سه شنبه 30 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری از وضعيت امين آرمان در زندان اوين

کميته گزارشگران حقوق بشر - امين آرمان از زندانيان بازداشت شده در تاريخ سه شنبه ۹ آبان ماه، پس از انتقال به بند ۲۰۹ زندان اوين در وضعيت نامشخصی به سر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اخبار رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر، امين آرمان، ورودی سال ۸۴ رشته مهندسی هوافضا دانشگاه علوم و تحقيقات، از هنگام بازداشت در ۱۹ روز پيش تاکنون از حق ملاقات محروم بوده و خانواده‌اش که در شهرستان کرمان زندگی می‌کنند، تنها يک بار موفق به گفتگوی تلفنی با وی شده‌اند.

درحمله نيروهای امنيتی به جلسه سرای اهل قلم حدود ۷۰ نفر بازداشت شده بودند که پس از آزادیِ بسياری از متهمين، از اين ميان ۱۷ نفر که مهدی خزعلی هم در ميان آن‌ها بود بوسيلهٔ يک دستگاه ون به زندان اوين منتقل شدند، دو نفر ديگر به نام‌های پژمان ظفرمند و مهدی کريمی نيز در اقدامی جداگانه توسط پليس امنيت بازداشت و به اوين منتقل شده‌اند، گفتنی است که مهدی کريمی از کارکنان بخش خدمات سرای اهل بوده و فعاليت سياسی در جلسه نداشته است.

بر اساس اطلاعات رسيده، از ميان بازداشت شدگان حدوداً سيزده نفر کماکان در بازداشت بسر می‌برند که اسامی آنان به شرح زير است:

محسن قشقايی، پژمان ظفرمند، مهدی خزعلی، حجت الله نخستين، افشين قربانی‌نژاد، محمد پارسی، امين آرمان، محمد فريد، مهدی کريمی، اکبر امينی، محمد باقر مرادی، محمدرضا احمدی و رضا محجوب.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016