جمعه 3 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاریجانی در فرودگاه دمشق: ایران با هراقدام ماجراجویانه درسوریه مخالفت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه دمشق تأکید کرد: ایران با هر اقدام ماجراجویانه در امور سوریه مخالف است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به سوریه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران درباره علت سفرش به سوریه گفت: برای بررسی مسائل مهم منطقه‌ای به ویژه شرایط غزه به دمشق آمده‌ام تا این موضوعات را با مقامات سوری مورد بررسی قرار دهیم.

وی با انتقاد از رفتار برخی کشورها در سوریه، افزود: برخی‌ها که ادعای دموکراسی دارند در سوریه به دنبال ماجراجویی هستند؛ گرچه ما از اصلاحات و دموکراسی در سوریه حمایت می‌کنیم اما با هر اقدام ماجراجویانه در سوریه مخالفت خواهیم کرد.

وی همچنین درباره مقاومت غزه در پی تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی گفت: جبهه مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی مقاومت خوبی داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش فارس، هم اکنون علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در رأس یک هیئت پارلمانی به دمشق سفر کرده است، در حال عزیمت به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، قبل از ترک تهران در نشستی خبری در فرودگاه مهرآباد گفت:سفر من سفری منطقه‌ای به سوریه، ترکیه و لبنان است که درباره مسائل منطقه‌ای گفتگو و مذاکره خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016