جمعه 10 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: هر‌کسی می‌گوید بازداشتگاه غیرقانونی داریم غلط کرده است

اسماعیل کوثری اظهار داشت:‌ بعد از ماجرای کهریزک دیگر هیچ بازداشتگاه غیر قانونی نداریم و هر کسی چنین ادعایی دارد غلط کرده است.

کوثری در همین راستا به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت:‌اینکه فردی مدتی در زندان اوین می‌ماند و پس از آن هم در بازداشتگاهی فوت می کند دلیل غیر قانونی بودن بازداشتگاه نیست.

وی ادامه داد: اوین زندان قانونی است و بازداشتگاه‌هایی هم که وجود دارد همه قانونی و تحت نظارت هستند.

نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی همچنین در خصوص فوت ستار بهشتی وبلاگ نویس ایرانی یادآور شد:‌ ما در کمیسیون امنیت ملی منتظر گزارش قوه قضائیه هستیم و اینکه می گویند دو هفته ای است که اطلاع رسانی شفاف صورت نگرفته ناعادلانه است.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یک گزارش در حد اطلاعات موجود ارائه کرد و الان نیز قوه قضائیه پیگیر است و باید پاسخ آزمایش های پزشکی قانونی بیاید. همین طوری نمی شود در جامعه خبری منتشر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کوثری همچنین با تاکید بر اینکه تا مشخص شدن موضوع کسی نباید استعفا کند اذعان داشت: اینکه می گویند رئیس پلیس باید استعفا کند حرف درستی نیست. باید مقصر یا مقصرین (در صورت وجود) مشخص شود بعد با آنها برخورد قانونی شود.

وی ادامه داد:‌ مردم مطمئن باشند که اگر واقعا این مرگ طبیعی نباشد مقصرین در هر سطحی که باشند شناسایی و محاکمه می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016