چهارشنبه 15 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصويب تحريم های جديد عليه ايران در سنای آمريکا

مهر: سنای آمريکا در ادامه خصومت ورزی های خود عليه ايران و در مغايرت با اظهارات مقامات اين کشور مبنی بر تمايل برای گفتگو، تحريم های جديدی را عليه ايران به تصويب رساند.

به گزارش جروزالم پست، نمايندگان مجلس سنای آمريکا با اکثريت آرا دور جديدی از تحريم ها را متوجه ايران کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس در لايحه ای که شب گذشته در سنا مورد بررسی قرار گرفت همچنين بودجه نظامی ۶۳۱.۴ ميليارد دلاری برای هزينه در جنگ افغانستان و سلاح های هسته ای با ۹۸ رای تصويب شد.

اعمال تحريم های جديد عليه ايران، ممنوعيت دائمی انتقال زندانيان گوانتانامو به خاک آمريکا و ممنوعيت بازداشت غيرنظاميان توسط ارتش آمريکا از جمله موارد مصوب در جلسه اخير سنا بود.

اين لايحه که پس از پنج روز بحث و جدل و افزودن دهها اصلاحيه مورد موافقت نمايندگان سنا قرار گرفته، پيش از امضا توسط رئيس جمهوری آمريکا بايد در مجلس نمايندگان نيز به تصويب برسد.

گفتنی است، سخنگوی وزارت خارجه ايران، اقدام اخير سنای آمريکا در تصويب تحريم‌ها عليه کشورمان را با ژست و ادعاهای دولت اين کشور در حمايت از مسير مذاکره و ديپلماسی سازگار ندانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016