سه شنبه 14 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک پهباد آمريکايی توسط نيروی دريايی سپاه شکار شد

ايسنا ـ روابط عمومی کل سپاه از شکار يک فروند پهباد متجاوز آمريکايی توسط نيروی دريايی سپاه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، يک فروند هواپيمای بدون سرنشين آمريکايی که در چند روز گذشته با هدف شناسايی و جمع‌آوری اطلاعات در حال گشت‌زنی در منطقه عمومی خليج فارس بود، به محض ورود به حريم فضای جمهوری اسلامی ايران در تور يگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختيار گرفته شد.

در همين رابطه فرمانده نيروی دريايی سپاه با اعلام اينکه اين پهباد از نوع اسکن ايگل (ScanEagle) بوده است، گفت: اين گونه پرنده‌ها معمولا از روی ناوهای بزرگ به پرواز درمی‌آيند.

سردار علی فدوی همچنين با اشاره به آمادگی‌های نيروی دريايی سپاه در اجرای مأموريت‌های محوله و اشراف اطلاعاتی همه‌جانبه بر تحرکات بيگانگان در منطقه راهبردی خليج فارس و تنگه هرمز تصريح کرد: دشمنان ما از اول فروردين‌ماه سال ۱۳۶۶ حضور نيروی دريايی سپاه در خليج فارس و آنچه را در يک و نيم سال آخر جنگ بين ما و آنها اتفاق افتاد ديده‌اند. اين حضور از آن زمان تا به امروز وجود دارد و مسلما وضعيت امروز ما با آن زمان قابل قياس نيست.

وی تأکيد کرد: شرايط ما عالی است و آمادگی‌های نيروی دريايی سپاه در بهترين حالت قرار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016