جمعه 17 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستغیب: وزارت خارجه شکایت ایران از ورود پهپاد آمریکایی به مرزها را پیگیری کند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود پهپاد آمریکایی به مرزهای هوایی ایران، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران ضمن دادن پاسخ قاطع به این موضوع باید از طریق دستگاه دیپلماسی شکایت خود را در این رابطه پیگیری کند.

سیداحمدرضا دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ‌این حق برای جمهوری اسلامی محفوظ است که موضوع ورود پهپاد آمریکایی به مرز هوایی ایران را پیگیری کرد، ایران باید در این باره شکایت کند و از طریق وزارت خارجه نیز هشدارهای لازم را بدهد.

وی افزود: وزارت دفاع و نیروهای مسلح وظایفی دارند که مشخص است اکنون هم کنترل در مرزها در سطح بالایی است و هرگونه تحرک در مرزها چه در هوا و چه در زمین در تیررس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و پاسخ قاطعی هم به آن داده خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این ارتباط وظایفی هم بر عهده وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی است که شکایت مربوطه را تنظیم کنند و با انتقال پیام به دستگاه دیپلماسی خارجی کشورهایی که تعرض کرده‌اند نارضایتی ایران را ابراز کنند.

دستغیب یادآور شد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به دنبال نوعی محک زدن ایران هستند، آنها تصور نمی‌کنند وضعیت جمهوری اسلامی به چه شکلی است و هنوز باور توانایی جمهوری اسلامی در کنترل مرزها برای آنها خیلی سخت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016