شنبه 18 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری چهار عضو شوراهای اسلامی برخی از شهرستانهای تهران به دليل سوء استفاده مالی

مهر ـ مشاور حقوقی استاندار تهران از تشکيل پرونده و دستگيری چهار عضو شوراهای اسلامی برخی از شهرستانهای تهران خبر داد.

ولی الله داوريان در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اينکه گفته می شود چند نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهرستانهای استان تهران سوء استفاده مالی کرده اند گفت: اين خبر صحيح است .اين افراد که چهارنفر هستند بيش از ۴۰۰ ميليون تومان سوء استفاده مالی کرده و پرونده آنها در دادگاه مفتوح است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين افراد هم اکنون با وثيقه های سنگين آزادند تا حکم نهايی آنها از سوی دادگاه صادر شود.

مشاور حقوقی استانداری تهران در مورد پرونده های زمين خواری در پايتخت گفت: متاسفانه قضات قوه قضائيه به استناد يک نظريه مشورتی وزارت دادگستری پی کنی، حصار و ديوار کشی را از مصاديق تغيير کاربری ندانسته و متهمان و متخلفان از اين نظريه به نفع خود استفاده کرده و آزادانه تخلف می کنند.

وی افزود: بر اساس تبصره يک ماده يک قانون اراضی کشاورزی و باغات هرگونه فنس کشی، نصب پايه و... نشان دهنده تغيير کاربری است ولی قضات به همان نظريه مشورتی استناد می کنند. در اين خصوص استاندار تهران به دادستان کل کشور، رئيس دادگستری تهران و ساير مسئولان قضايی نامه نوشته و موضوع را مطرح کرده است ولی متاسفانه هيچگونه اقدامی انجام نشده است و استانداری تهران با تغيير کاربريها و زمين خواران همچنان دست و پنجه نرم می کند.

اين مقام مسئول در استانداری تهران گفت: در خصوص پرونده ۱۲ متهم به اختلاس و ارتشاء که سال گذشته از سوی استانداری به دادگاه رفت بايد بگويم که برخی از متهمان محکوم شده و پرونده برخی در مرحله تجديد نظر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016