دوشنبه 20 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دادگستری: اعلام رتبه ۱۲۲ ايران در مبارزه با فساد، سياسی است

افرادی با ارز مرجع کالا وارد می‌کنند و با نرخ ارز آزاد آن را در بازار می‌فروشند که ما به زودی سراغ متخلفين خواهيم رفت.

ايلنا: بختياری وزير دادگستری درحاشيه همايش روز جهانی مبارزه با فساد در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من اعلام رتبه ايران در جايگاه ۱۲۲ در دنيا توسط کنوانسيون مبارزه با فساد اقدامی سياسی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، بختياری وزير دادگستری درجمع خبرنگاران گفت: رتبه ما در مبارزه با فساد اقتصادی هم اکنون ۱۲۲ است که به نظر من اعلام رتبه ايران در جايگاه ۱۲۲ در دنيا توسط کنوانسيون مبارزه با فساد اقدامی سياسی است مانند‌‌ همان موضوعی که در رابطه با حقوق بشر اعلام می‌کنند در اين رابطه نيز با نگاه سياسی رفتار کردند.

وی گفت: ما در کنوانسيون، موضوع استرداد اموال خارج شده توسط مفسدان اقتصادی را از کشورهای مفسد پيگيری کرديم تا دولت‌هايی که منابع اقتصادی به آن کشور‌ها رفته‌اند موظف باشند اموال را برگردانند و البته بايد بگويم که پيگيری ما از نتايج حاصله بيشتر بوده است.

وی تاکيد کرد: ما عضو کنوانسيون هستيم و اکنون ۱۶۴ کشور عضو اين کنوانسيون هستند و بايد تاکيد کنم که ما در پيگيری مربوط به بازگرداندن اموال پيشرفت خوبی داشتيم اما در نتيجه همچنان جايگاه خوبی نداريم و با ما برخورد سياسی می‌شود.

بختياری در ارتباط با بحث کالاهايی که با نرخ ارز مرجع وارد کشور می‌شوند و با نرخ ارز آزاد فروخته می‌شوند گفت: تمامی افراد و کسانی که دست به چنين اقدامی می‌زنند شناسايی شده‌اند و تصميماتی در اين رابطه گرفته شده است.

وی افزود: اين افراد با ارز مرجع کالا وارد می‌کنند و با نرخ ارز آزاد آن را در بازار می‌فروشند که ما به زودی سراغ متخلفين خواهيم رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016