یکشنبه 19 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه يک زندانی سياسی در سنندج به رئيس قوه قضائيه

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - يک شهروند بازداشتی در زندان سنندج در نامه ای به رئيس قوه قضاييه خواستار انتقال خود به زندان محل سکونت خانواده اش شده است.

سعيد سنگر شهروند بازداشتی که هم اکنون در زندان سنندج بسر می برد، در بخشی از اين نامه که نسخه ای از آن در اختيار آژانس خبری موکريان قرار گرفته، آورده است: اينجانب سعيد سنگر که به اتهام عضويت در يک گروه مخالف در سال ۷۹ دستگير و در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج، ابتدا به اعدام و پس از چندی با يک درجه تخفيف به حبس ابد محکوم شده ام، تاکنون از مزايای قانونی در نظر گرفته شده در قانون اساسی محروم بوده ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه نامه آورده است: در ابتدای سال ۸۷ درخواست انتقالی به زندان محل زندگی خانواده ام را به مسئولين تحويل دادم که در کمال تعجب با رد درخواست انتقالی مواجه شدم بدون اينکه حتی دليلی برای رد آن از طرف مسئولين ارائه شود.

اين شهروند بازداشتی در خاتمه از رئيس قوه قضاييه درخواست نموده تا دستورات لازم را جهت انتقال وی به زندان استان محل زندگی خانواده اش( زندان اروميه ) صادر نمايد.

گفتنی است متن اين نامه که نسخه ای از آن برای آژانس خبری موکريان ارسال شده در صورت درخواست مسئولين ذيربط جهت پيگيری، به آنها ارائه می گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016