جمعه 11 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان کل کشور؛اجرای احکام متهمان فساد بزرگ بعداز اعلام نظر دیوان عالی

ایلنا: دادستان کل کشور درباره زمان اجرای احکام مته‌مان پرونده فساد بزرگ مالی گفت: احکام مته‌مان پرونده فساد بزرگ مالی بعد از اعلام نظر دیوان عالی کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسنی اژه‌ای در روز پایانی سفر هیئت قضایی به گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احکام متهمان پرونده فساد بزرگ مالی بعد از اعلام نظر دیوان عالی درباره تعدادی از محکومان، به دادگاه بازگشت و دادگاه پرونده را جهت اجرا برای اجرای احکام فرستاد و بعد از طی مراحل اداری، احکام اجرا می‌شود.

محسنی اژه‌ای درباره پرونده سعید مرتضوی اظهار داشت: اختلاف نظرهایی میان دادگاه و دادسرا وجود داشت. یک بار قرار در دادسرا صادر شد و بعد از شکایت قرار توسط دادگاه مورد نقص قرار گرفت و قاضی جلب به دادرسی داد. همچنین در مورد یکی دیگر از عناوین اتهامی درخواست ماده ۱۸ کرده بودند که زمان زیادی را از دادگاه گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بر اساس قرار قبلی و کیفرخواست صادر شده در هشتم اسفند اولین جلسه دادگاه مرتضوی برگزار شد و در این جلسه شکات به طرح شکایت خود پرداختند و در جلسه بعدی که ۲۰ اسفند خواهد بود جلسه ادامه خواهد داشت و نوع دفاع متهمان و روند رسیدگی به پرونده مشخص می‌کند که جلسه دوم پایان رسیدگی به پرونده است یا باز هم باید دادگاه ادامه پیدا کند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران گفت: این پرونده در مرحله تجدیدنظر است و منتظر نتیجه تجدید نظر هستیم که هنوز نیامده است


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016