سه شنبه 21 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جان کودکان بيمار در خطر است، بيانيه انجمن حمايت از حقوق کودکان در باره مشکلات کودکان بيمار

هموطنان گرامی، دوستداران حقوق کودکان؛

همانگونه که اطلاع داريد تحريم های ماههای اخير ، ضمن اين که به کمياب و حتی ناياب شدن برخی از اقلام مهم و حياتی دارويی منجر شده است ، گرانی شديد داروها را نيز در پی داشته و جان بسياری از هموطنان بيمار را به مخاطره انداخته است . از طرف ديگر هزينه های بيمارستانی نيز افزايش سرسام آوری داشته است . ما شديدا نگران فرزندان بيمارخانواده هايی هستيم که شرايط مالی مناسبی ندارند و روزهای پر اضطراب وپر ملالی را سپری می کنند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعضای انجمن در بازديد از بيمارستان های کودکان تهران با خانواده های مستاصل و نيازمندی مواجه شدند که در کنار تحمل رنج بيماری و بستری بودن فرزندانشان متاسفانه توانايی مالی تهيه دارو و هزينه های بيمارستانی را برای فرزندان خود ندارند . هيئت مديره انجمن با توجه به شرايط فوق مواردی را به اطلاع می رساند :

۱- انجمن از نهادهای بين المللی مرتبط مصرانه می خواهد که سريعا نسبت به لغو تحريم های دارويی برای کشورمان اقدام جدی بعمل آورند .

۲- از پزشکان و درمانگران و دارو فروشان تقاضا داريم که در اين شرايط بحرانی ، برای لحظه ای هم که شده فرزندان خود را به جای اين کودکان بيمار تصور کرده تمام توان خود را برای بهره گيری از تخصص و توان و امکانات خود در جهت نجات جان بيماران به کار گيرند .

۳- بر عهده متوليان امور است که با برنامه ريزی و گسترش چتر حمايتی و تامين اجتماعی خود برای خانواده های فقير جامعه ، به ياری کودکان بيمار و خانواده هايشان بشتابند .

۴- انجمن حمايت از حقوق کودکان بدينوسيله از همه هموطنان نوعدوست و کسانی که توانايی مالی پشتيبانی از بيماران را دارا هستند درخواست می کند با حضور در بخش مددکاری بيمارستان ها – به خصوص بيمارستان های تخصصی کودکان – در سراسر کشور نسبت به پرداخت وجوه مورد نياز برای هزينه های درمان کودکان اقدام نمايند .

اميدواريم با توجه به موارد ذکر شده ، همه ما برای کم کردن آلام و دردهای بيشمار کودکان بيمار و خانواده های آنان بشتابيم و تلاش ها موثر واقع شود.

هيئت مديره انجمن حمايت از حقوق کودکان
۱۹ آذر ۹۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016