پنجشنبه 23 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امضای ۳۵ نماينده پای استيضاح حاجی بابايی

مهر ـ موسی الرضا ثروتی يکی از امضاءکننده طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش در خصوص روند پی گيری اين طرح از سوی نمايندگان گفت: تا به امروز ۳۵ نفر از نمايندگان طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش را امضا کرده اند اما تصميم نهايی برای اين طرح به نتيجه مذاکرات با مسئولان اين وزارتخانه بستگی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، پس از حادثه آتش سوزی دبستان دخترانه روستای شين آباد و حضور وزير آموزش و پرورش در مجلس برای پاسخگويی به مشکلات بوجود آمده در اين وزارتخانه، برخی از نمايندگان مجلس که از سخنان حاجی بابايی قانع نشدند، دست به کار جمع آوری امضا برای به جريان انداختن طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش شدند.

بنابراخبار وارده در مرحله اول ۱۵ نفر از نمايندگان مجلس شورای اسلامی پای طرح استيضاح وزير را امضاء کردند اما در ادامه روند جمع آوری امضاها با مخالفت برخی از نمايندگانی که اعتقاد داشتند راه های بهتری برای رفع مشکلات اين وزارتخانه وجود دارد، همراه شد.

موسی الرضا ثروتی يکی از امضاء کنندگان طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش درمورد روند پيگيری طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش به خبرنگار مهر گفت: تا به امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) ۳۵ نفر ازنمايندگان طرح استيضاح وزير را امضا کرده اند و اين درحالی است که قرار شده است که درهفته آتی نيز مذاکراتی با مسئولين اين وزارتخانه داشته باشيم و سپس به صورت جمعی در خصوص ارائه طرح اسيتضاح به هيئت رئيسه مجلس تصميم گيری کنيم.

همچنين محمدرضا باهنر، نايب رئيس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه طرح استيضاح برای رفع مشکلات اين وزارتخانه راه حل مناسبی نيست، اظهار داشت: به طور حتم می‌توان برای اصلاح امور راه‌های بهتری انتخاب کرد، زيرا در حال حاضر استيضاح به صلاح نيست.

وی با بيان اينکه يکسری مشکلات در وزارت آموزش وپرورش وجود دارد، افزود: تحقيق وتفحص از وزارت آموزش وپرورش، سوال از وزير و انجام يکسری رايزينی‌ها از جمله راهکارهايی است که به وسيله آن می‌توان زمينه حل مشکلات اين وزارتخانه را فراهم کرد.

خبرنگار مهر همچنين با پيگيری موضوع تحقيق و تفحص از وزارت آموزش و پرورش که در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس مطرح شده است، با عباس مقتدايی، سخنگوی اين کميسيون گفتگو کرد که وی در زمينه روند پيگيری اين طرح اظهار داشت: موضوعی با عنوان تحقيق و تفحص از وزارت آموزش وپرورس دردستور کار مجلس قرار دارد که کميسيون آموزش و تحقيقات آن را رد کرده است و مجلس بايد در خصوص آن نظر دهد و به نظر می رسد درحال حاضر نيز زمان مطرح کردن اين طرح نيست و در زمان مناسب آن را اعلام خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016