دوشنبه 27 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی هاشمی از زندان آزاد شد

ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران شامگاه روز یکشنبه اعلام کرد مهدی هاشمی پس از تکمیل تحقیقات و با تودیع وثیقه مناسب از زندان اوین آزاد شد.

فاطمه هاشمی نیز ضمن تایید خبر آزادی برادر خود به خبرنگار ایلنا گفت: برادرم با قرار زمین خانه پدری به عنوان وثیقه امشب از زندان آزاد شد.

گفتنی است مهدی هاشمی، یکشنبه ۲ مهر به تهران بازگشت و در فرودگاه توسط نماینده دادستانی تفهیم اتهام شد و از او تعهد گرفته شد تا روز دوشنبه ۳ مهر خود را به دادستانی معرفی کند. وی تا کنون در بازداشت موقت به سر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بی بی سی خبر سایت دادسرای عمومی در مورد مهدی هاشمی، به آن معناست که وی تا زمان تشکیل دادگاه خود در خارج از زندان خواهد بود، اما بعدا باید با حضور در دادگاه، پاسخگوی اتهامات انتسابی باشد.

ساعتی پیش محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی، در گفتگو با خبرگزاری مهر، خبر آزادی موکل خود را تایید کرده است.

خبرگزاری تسنیم در نقل قول دیگری ازقول این وکیل دادگستری نوشته است: "مهدی هاشمی با سپردن وثیقه منزلش آزاد شده اما اطلاعی از میزان وثیقه ندارم، زیرا ما فقط سند خانه را ارائه کردیم و کارشناسان آن را تأیید کردند."

آزادی مهدی هاشمی، در حالی صورت گرفته که اخیرا یک منبع ناشناس، سه فایل صوتی حاوی گفتگوهای خصوصی وی با نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست مقیم آمریکا را منتشر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016