سه شنبه 28 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا شهابی دست به اعتصاب غذا و دارو زد

خبرگزاری هرانا - رضا شهابی فعال کارگری در بند در پی برخورد توهين آميز مامور اعزام ايشان به بيمارستان و همچنين عدم رسيدگی پزشکی ضروری از سوی مسئولين زندان دست به اعتصاب غذا و دارو زد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، رضا شهابی فعال کارگری زندانی که روز شنبه ۲۵ آذرماه به بيمارستان خمينی تهران اعزام شده بود، در پی بدرفتاری مامور اعزام و ممانعت از انجام آزمايشات ضروری اعلام اعتصاب غذا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال کارگری که از مشکلات حاد کمر و گردن رنج می‌برد جهت ويزيت پزشک متخصص به بيمارستان خمينی تهران منتقل شده بود و پزشک برای وی آزمايش (ام آر آی و سی تی اسکن) را تجويز می‌نمايد که مامور اعزام از انجام آزمايشات تجويز شده توسط پزشک ممانعت می‌نمايد و اصرار می‌کند بايد هرچه سريع‌تر به زندان بازگرديم.

زمانی که مامور اعزام با اصرار رضا شهابی جهت انجام آزمايشات تجويز شده روبرو می‌شود، با برخوردی توهين آميز وی را تهديد به ضرب و شتم می‌نمايد.

رضا شهابی، فعال کارگری، عضو سنديکای کارگران اتوبوسرانی تهران و مسئول سابق واحد کارگری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران پيش‌تر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران توسط قاضی صلواتی به اتهام تبليغ عليه نظام به يکسال حبس و هم چنين به اتهام تبانی به قصد اقدام عليه امنيت ملی نيز به پنج سال حبس محکوم شده بود وی همچنين در اين حکم به ۵ سال ممنوعيت از فعاليت سنديکايی و هفتاد ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شده بود.

گفتنی است حکم وی بتازگی از سوی دادگاه انقلاب به چهار سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی و هفتاد ميليون ريال جريمه نقدی تقليل يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016