شنبه 2 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: موشکهای پاتريوت به ضرر ترکيه است، سوريه نيازی به آموزش نيروهايش توسط ايران ندارد

وزير دفاع و پشتيبانی نيروی مسلح با اشاره به استقرار موشک‌های پاتريوت در مرزهای ترکيه با سوريه، وجود اين سامانه‌ها را به ضرر کشور ترکيه دانست.

سردار احمد وحيدی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينکه "حضور نيروهای بيگانه غربی در کشورهای اسلامی همواره با ايجاد مشکلات و اختلاف بين کشورهای اسلامی همراه بوده است"، گفت: نصب موشک‌های پاتريوت در ترکيه هيچ نقشی در امنيت‌زايی ترکيه ندارد و اين به ضرر کشور ترکيه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين خاطرنشان کرد: غرب همواره به دنبال نقطه‌نظرات و منافع خود بوده است و ما با حضور کشورهای غربی در تعاملات منطقه‌ای مخالفيم.

وزير دفاع همچنين در پاسخ به ادعای يک روزنامه ترکيه که گفته بود ايران در حال آموزش نيروهای نظامی سوريه است، اظهار کرد: سوريه نيازی به آموزش نيروهايش توسط جمهوری اسلامی ايران ندارد زيرا سوريه يک ارتش قدرتمند دارد که خود را برای درگيری با رژيم صهيونيستی آماده کرده است.

وحيدی در پايان گفت: سوريه در حال حاضر درگير برخی مشکلات داخلی است و اين مشکلات ناشی از وجود گروه‌های تروريستی و اعمال زشت تروريستی است که از آنها سر می‌زند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016