دوشنبه 4 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه زندان انفرادی و اعتصاب غذای مهدی خزعلی

ندای سبز آزادی - با گذشت نزديک به دو ماه از حبس انفرادی مهدی خزعلی اين زندانی سياسی تاکنون فقط دو بار با خانواده خود تماس تلفنی کوتاهی داشته است.

به گزارش ندای سبز آزادی، مهدی خزعلی که نهم آبان ماه جاری در جلسه سرای اهل قلم به همراه ده ها تن از شرکت کنندگان در اين جلسه بازداشت شد، به رغم آزادی اکثر بازداشت شدگان هنوز در انفرادی است و در اعتصاب غذا بسر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی خزعلی به خانواده اش گفته است، او دومين دوره از اعتصاب غذای خود را در اعتراض به شرايط بازداشت آغاز کرده است. طی دو ماه گذشته به رغم مراجعه مدام خانواده به زندان اوين هنوز کسی موفق به ديدن مهدی خزعلی نشده است.

ماموران زندان و دادستانی پاسخ های متتاقض به اين خانواده می دهند و حتی تهديد شده اند که اطلاع رسانی نکنند. اين در حالی است که همسر، دختر و برادر خزعلی به علت امضای فراخوان سيزده آبان به دادسرا احضار شده اند.

محمدحسين خزعلی، برادر کوچک مهدی خزعلی پس از اين احضار و بازجويی در گفت و گويی از نارضايتی پدرش سخن گفته است که حتی اگر مهدی در اعتصاب غذا هم بميرد کاری به او ندارد.

آنگونه که فرزندش به کلمه گفته بود شرايط جسمی اين زندانی سياسی مناسب نيست و در مدت اعتصاب خشک به دليل افت شديد فشار و درد کليه ها و انسداد روده بار ها به بهداری منتقل شده و در طی اين مدت به جز دو هفته اول بازداشت هيچ بازجويی نداشته اند و تنها ايشان را در سلول انداخته اند.

مهدی خزعلی چشم پزشک منتقد احمدی نژاد طی سه سال گذشته شش بار به زندان رفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016