سه شنبه 5 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز رزمايش دريايی سپاه پاسداران در عسلويه و پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رزمايش دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فجر ۹۱» در منطقه عسلويه و پارس جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، رزمايش دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فجر ۹۱» و با رمز «يا رسول الله(ص)» در منطقه عسلويه و پارس جنوبی آغاز شد و طی آن يگان های مختلف ساحلی، ساحل به دريا، تکاوری، شناوری، موشکی، جنگال و...‌ با اجرای تاکتيک های عملياتی و رزمی، قابليت و توانمندی خود را برای اجرای تصميمات و برنامه های دفاعی و امنيتی به نمايش گذاشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رزمايش دريايی فجر ۹۱ سپاه پاسداران که به مدت چهار روز در شعاع آب های داخلی در منطقه عسلويه و پارس جنوبی ادامه خواهد داشت، از جمله برنامه‌هايی است که به صورت متناوب در مناطق مختلف نيروی دريايی سپاه به اجرا درمی‌آيد.

دريادار عليرضا ناصری فرمانده منطقه چهارم نيروی دريايی سپاه نيز اجرای تاکتيک های عملياتی در اين رزمايش را به منظور ارتقای آمادگی يگان های مختلف دريايی سپاه مستقر در منطقه چهارم عنوان کرد و گفت: ما در طی اين برنامه ميزان و قابليت دفاعی نفرات و تجهيزات جديد خود را در ابعاد مختلف مورد آزمايش و ارزيابی قرار خواهيم داد.

وی خاطر نشان کرد: ما در شمال و جنوب کشور دارای بيشترين مرز دريايی هستيم و دفاع از اين حريم، مقتضياتی دارد که تمرينات، حضور فعال در حوزه دريايی و کسب آمادگی های دفاعی در برابر تهديدات احتمالی، بخشی از اين مقتضيات است.

مسئول نمايندگی ولی فقيه در منطقه چهارم دريايی سپاه نيز با همکاری واحدهای عمليات روانی در قالب قرارگاه فرهنگی با اعزام کارشناس و مبلغ روحانی ضمن اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی، به تبيين شگردها و تاکتيک های عمليات روانی دشمن پرداخت که در اجرای مراحل مختلف اين رزمايش، سهم ويژه ای خواهد داشت.

به گزارش فارس، سردار حسين سلامی جانشين فرمانده کل سپاه، سردار مهدی ربانی معاون عمليات سپاه و دريادار عليرضا تنگسيری جانشين فرمانده نيروی دريايی سپاه بر اجرای اين رزمايش نظارت دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016