جمعه 8 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفارت ایران در ترکیه مقاله روزنامه حریت را غرض ورزانه توصیف کرد

سفارت ایران در ترکیه در واکنش به مطلب منتشر شده در روزنامه حریت جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن جوابیه به این شرح است:

مدیر مسئول محترم روزنامه Hürriyet

احتراماً در روزنامه Hürriyet مورخ 25.12.2012 خبری با عنوان DIŞ POLİTİKADA VİCDAN ve BM’DEKİ İRAN KARARI به قلم سدات ارگین به چاپ رسیده که نشاندهنده غرض ورزی و یکسو نگری نسبت به تحولات بین المللی و داخلی ایران می باشد.

سواستفاده از حقوق بشر همواره اهرمی بوده که کشورهای غربی برای اعمال فشار علیه کشورهای مختلف جهان از آن استفاده می کنند. کانادا، امریکا و کشورهای اروپایی که بانیان قطعنامه نقض حقوق بشر بودند خصومت دیرینه ای با ایران دارند که برای کسی پوشیده نیست. کانادا در حالی بانی قطعنامه علیه ایران است که کمیسرعالی حقوق بشر این کشور را بدلیل ایجاد ممنوعیت در برگزاری تجمعات آزاد و نقض حقوق بومیان در زمره بدسابقه ترین کشورها از نظر وضعیت حقوق بشر قرار داده است.

آقای ارگین در شرایطی از وجدان حرف می زند که عینک غربی به چشم زده و عدم حمایت 108 کشور جهان در مجمع عمومی سازمان ملل از قطعنامه مغرضانه کشورهای غربی علیه ایران را نادیده می گیرد. آقای سدات ارگین اگر معتقد به رعایت حقوق بشر و وجدان بیدار است چرا رژیم صهیونیستی و هم پیمانان غربی آن را بخاطر نقض حقوق مردم مظلوم فلسطین و نسل کشی قومی آنان مورد انتقاد قرار نمی دهد؟!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمهوری اسلامی ایران جامعه ای پویا و روبه پیشرفت است و مانند هر کشور دیگری با توجه به ارزش ها و باورهای دینی و فرهنگی خود عمل می نماید و پیرو برخی ارزش های منحط غربی از قبیل همجنس بازی که بخاطر مقابله با آن به نقض حقوق بشر محکوم می شود نیست. آقای سدات ارگین که باتوجه به اسم شان باید مسلمان باشند بهتر می دانند برخی اصول ارزشی که غرب بر آن تاکید دارد با اصول و ارزش های اسلامی سازگار نیست و نمی توان کشورهای اسلامی را مجبور به تبعیت از این ارزش ها نمود.

خواهشمند است نسبت به چاپ نامه سفارت براساس قوانین ترکیه اقدام مقتضی صورت گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016