چهارشنبه 13 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت علی اکبر باغانی به يک سال زندان و ۱۰ سال تبعيد

خبرگزاری هرانا - علی اکبر باغانی دبير کل کانون صنفی معلمان ايران از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به يک سال حبس تعزيری و ۱۰ سال تبعيد به شهرستان زابل محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، علی اکبر باغانی، دبير کل کانون صنفی معلمان ايران در رابطه با پرونده سال ۸۹ خود از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به رياست قاضی پيرعباسی، به اتهام تبليغ عليه نظام به يکسال حبس تعزيری و ۱۰ سال تبعيد به شهرستان زابل محکوم گرديد.

در صورت قطعی شدن محکوميت جديد برای اين عضو کانون صنفی معلمان، محکوميت قبلی وی در خصوص اعتراضات سال ۱۳۸۵ معلمان در مقابل مجلس شورای اسلامی که در آن به ۵ سال حبس تعليقی محکوم شده بود نيز به حبس تعزيری تبديل خواهد شد و وی در مجموع دو پرونده می‌بايست شش سال حبس تعزيری و ۱۰ سال تبعيد به شهرستان زابل را تحمل نمايد.

لازم به يادآوريست، علی اکبر باغانی سال ۱۳۸۹ در پی صدور بيانيه‌ای از سوی شورای هماهنگی کانون صنفی معلمان سراسر کشور، در اعتراض به وضعيت معيشتی و برخوردهايی که با فعالان فرهنگی صورت گرفت؛ بازداشت و مدت دو ماه را در زندان اوين سپری نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016