شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهران نبايد تعطيل می‌شد، امروز شاخص کيفيت هوا ۱۱۴ است

مهر ـ مديرعامل شرکت کنترل کيفينت هوای تهران گفت: ميزان آلاينده ها امروز در حدی نبود که تهران تعطيل شود.

يوسف رشيدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينکه تهران را در وضعيت هشدار و شاخص کيفيت هوای پايينتر از ۱۵۰ تعطيل کردند، گفت: بر اساس قانون تنها زمانی می توان ادارات و نهادهای دولتی را تعطيل کرد که شاخص کيفيت هوا بالاتر از ۲۰۰ و شهر در وضعيت اضطرار قرار داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اعلام اين که از نمايندگان شهرداری تهران برای حضور در جلسه روز پنج شنبه کميته هماهنگی مواقع اضطرار دعوت نکردند، افزود: به همين دليل از جزئيات اين جلسه اطلاعی نداريم اما بر اساس قانون نحوه جلوگيری از آلودگی هوا، تهران نبايد تعطيل می شد.

رشيدی با بيان اينکه امروز شاخص آلاينده ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون روی عدد ۱۱۴ ايستاده است اظهار داشت: اين شاخص نسبت به روز گذشته ۲۳ واحد کاهش داشته است.

به گفته مديرعامل شرکت کنترل کيفيت هوای تهران، در حال حاضر شاخص ذرات معلق کمتر از ۱۰ ميکرون با ۱۱ واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد ۷۰، ازن با ۴ واحد روی ۲۰، دی اکسيد نيتروژن با ۲ واحد کاهش روی ۴۹ و دی اکسيد گوگرد با ۲ واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد ۳۱ ايستاده است.

وی تصريح کرد: امروز منواکسيد کربن ۹ واحد افزايش نسبت به روز گذشته روی عدد ۳۶ ايستاده است.

رشيدی ياد آور شد: با توجه به پيش بينی سازمان هواشناسی ميزان آلاينده ها فردا اگر کاهش چشمگير نداشته باشد از ميزان امروز هم بالاتر نمی رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016