شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش پرونده ستار بهشتی يکشنبه در مجلس قرائت می‌شود

مهر ـ عضو هيات رئيسه مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه علت عدم قرائت گزارش بررسی دليل مرگ ستار بهشتی در جلسات هفته گذشته مجلس، عدم قرائت آن در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی بوده است، از تاييد اين گزارش در کميسيون و قرائت آن اولين جلسه هفته جاری مجلس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش مهر، حسين سبحانی نيا از تاييد و تصويب گزارش مهدی دواتگری عضو کميسيون امنيت ملی وسياست خارجی مجلس در اين کميسيون خبر داد و گفت: قرائت اين گزارش هفته کاری قبل در دستور کار مجلس بود اما برخی اعضای کميسيون معتقد بودند که اين گزارش بايد در کميسيون قرائت و به تاييد برسد.

وی ادامه داد: هيات رئيسه ابتدا به اين نکته توجه نکرده بود که پس از تذکر اعضای کميسيون، مقرر شد ابتدا گزارش در کميسيون مطرح و تاييد شود . بعد از اينکه کميسيون جلسه برگزار کرد و گزارش قرائت شد اعضای کميسيون با آن موافقت کردند و قرار شد در صحن مجلس به عنوان گزارش کميسيون امنيت ملی و نه گزارش يک فرد از اين کميسيون، در صحن مجلس قرائت شود.

عضو هيات رئيسه مجلس گفت: دراين گزارش که به تاييد کميسيون رسيد تغييرات اندکی انجام گرفت و نظرات اعضا لحاظ شد البته شاکله گزارش حفظ شده است.

سبحانی نيا پيش بينی کرد اين گزارش در دستور کار روز يکشنبه مجلس قرار گيرد.

وی گفت: در نهايت گزارش کميسيون امنيت ملی در هفته آينده و در يکی از جلسات حتما قرائت خواهد شد که احتمال قرائت آن در روز يکشنبه بيشتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016