شنبه 23 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح تاسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی بزودی ‌نهایی می شود

تهران- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان این که تدوین طرح تاسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در مراحل پایانی است، گفت: این طرح به منظور تشکیل یک سازمان مستقل برای جلوگیری و بررسی مفاسد اقتصادی و بانکی در کشور تهیه شده است.
[طرح تاسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی بزودی ‌نهایی می شود]

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، ˈکاظم جلالیˈ افزود: پیش نویس این طرح در مرکز پژوهش های مجلس تهیه شده است و ˈعلی لاریجانیˈ رییس مجلس نیز نقطه نظرات خود را درمورد این طرح ارایه داده است.

وی با بیان این که 90 درصد از بررسی کارشناسی این طرح به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: طرح تاسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال حاضر در مرحله ای قرار دارد که باید آن را درمنظر افکار عمومی و صاحبنظران قراردهیم که آنها نیز نقطه نظرات خود را اعلام کنند و پس از آن در کمیسیون تخصصی مربوطه در مجلس رسیدگی و در صحن علنی مجلس رسیدگی می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: کمیسیون اصلی طرح تاسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به احتمال زیاد کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خواهد بود، البته کمیسیون اصلی بررسی طرح مذکور توسط هیات رییسه مجلس تعیین می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016