یکشنبه 24 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعضای کمیسیون امنیت‌ملی فردا از اوین بازدید می‌کنند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برنامه بازدید اعضای این کمیسیون از زندان اوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی محمدحسن آصفری با بیان اینکه امروز صبح یک‌شنبه اعضای هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی برنامه‌های این هفته این کمیسیون جلسه داشته‌اند، گفت: در برنامه این هفته، بازدید از زندان اوین در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه بازدید از زندان اوین، برای صبح فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه با حضور همه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تنظیم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه این هفته، همه کمیته‌های تخصصی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه خواهند داشت، افزود: قرار است جلسه کمیته سیاست خارجی کمیسیون نیز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه با حضور علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی ایران در حوزه سیاست خارجی جلسه تشکیل دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016