دوشنبه 25 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرخصی درمانی رضا شهابی تمديد شد

کميته گزارشگران حقوق بشر - مرخصی درمانی رضا شهابی، امروز يکشنبه ۲۴ ديماه و پس از اتمام ۵ روز نخست آن، مجدداً ۵ روز ديگر تمديد شده است.

به گزارش کميته گزارشگران حقوق، رضا شهابی پس از آنکه در روزهای گذشته مورد معاينات دقيق پزشکی قرار گرفت و پزشکان به دليل شرايط بد جسمی‌اش تاکيد کرده بودند بايد همچنان تحت نظر باقی بماند، از سوی مقامات قضايی جمهوری اسلامی ايران اجازه يافت تا ۵ روز ديگر معالجاتش را پيگيری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است رضا شهابی عضو عيات مديره سنديکای شرکت واحد اتوبوسرانی، ساعت ۱۱ شب روز دوشنبه ۱۸ ديماه ۱۳۹۱ بدون اطلاع قبلی و در پی اعتصاب غذای ۵ زندانی سياسی ديگر در اعتراض به عدم صدور مرخصی برای وی، از زندان اوين آزاد و به مرخصی درمانی ۵ روزه فرستاده شد. اين درحالی بود که حدود يک هفته از سپردن وثيقه می‌گذشت و اين فعال کارگری زندانی به بهانه‌های اداری همچنان در زندان و اعتصاب غذا و دارو نگاه داشته سده بود. او در هنگام آزادی در بيست و سومين روز اعتصاب غذا و دارو به سر می‌برد و بيش از ۱۵ کيلوگرم وزن کم کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016